مقالات مقالات .

مقالات

مدل قيمت‌گذاري

تعيين قيمت درست براي محصولات و خدمات در دنياي كسب و كارها چالش‌برانگيز به نظر مي‌رسد. اگر قيمت، بيش از حد بالا باشد، ممكن است شانس فروش را از دست بدهيد، برعكس، اگر قيمت پايين‌تر از ارزش واقعي محصول يا خدمات باشد، منجر به از دست دادن سود و اعتبار شما خواهد شد. خوشبختانه اين روزها ديگر براي قيمت‌گذاري نيازي به از خود‌گذشتگي يا رها كردن تيري در تاريكي نيست؛ زيرا به كمك انواع استراتژي قيمت گذاري موجود، درك كاملي از نحوه قيمت‌گذاري پيدا مي‌كنيد و به اين ترتيب قيمت‌هاي مناسبي براي محصولات و خدمات خود تعيين خواهيد كرد. اين مقاله آكادمي كاپريلا را از دست ندهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۴:۲۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

قيمت شيلنگ پولاسا

شركت شيلنگ پولاسا در سال1354 تاسيس شد و نخستين كشور در صنعت بازيافت قطعه هاي پلاستيكي غيرقابل استفاده توانست فعاليت كند. در سال 1363 با مجهز كردن كارخانه ماشين آلات مدرن و استفاده كردن از تكنولوژي آغاز به توليد تمامي قطعه هاي خودروسازي و لوازم خانگي نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۸:۴۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

استراتژي قيمت گذاري محصول

آموزش شما براي توسعه كسب ‌و كار خود نياز به يك نرخ واحد داريد تا بتوانيد محصول خود را در همه جاي دنيا به فروش گذاشته و آن را ترويج كنيد، در شرايطي كه تمامي مشتريان خود را از قيمت راضي نگه داشته باشيد. همه اين‌ها نياز به دانستن اصول قيمت‌گذاري دارد و شما بايد بدانيد كه دقيقا چه مي‌خواهيد و چطور مي‌توانيد با يك قيمت‌گذاري اصولي، بالاترين سود و بيشترين فروش را داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۳:۱۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)