مقالات مقالات .

مقالات

مدل قیمت‌گذاری

تعیین قیمت درست برای محصولات و خدمات در دنیای کسب و کارها چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد. اگر قیمت، بیش از حد بالا باشد، ممکن است شانس فروش را از دست بدهید، برعکس، اگر قیمت پایین‌تر از ارزش واقعی محصول یا خدمات باشد، منجر به از دست دادن سود و اعتبار شما خواهد شد. خوشبختانه این روزها دیگر برای قیمت‌گذاری نیازی به از خود‌گذشتگی یا رها کردن تیری در تاریکی نیست؛ زیرا به کمک انواع استراتژی قیمت گذاری موجود، درک کاملی از نحوه قیمت‌گذاری پیدا می‌کنید و به این ترتیب قیمت‌های مناسبی برای محصولات و خدمات خود تعیین خواهید کرد. این مقاله آکادمی کاپریلا را از دست ندهید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۴:۲۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

قیمت شیلنگ پولاسا

شرکت شیلنگ پولاسا در سال1354 تاسیس شد و نخستین کشور در صنعت بازیافت قطعه های پلاستیکی غیرقابل استفاده توانست فعالیت کند. در سال 1363 با مجهز کردن کارخانه ماشین آلات مدرن و استفاده کردن از تکنولوژی آغاز به تولید تمامی قطعه های خودروسازی و لوازم خانگی نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۸:۴۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

استراتژی قیمت گذاری محصول

آموزش شما برای توسعه کسب ‌و کار خود نیاز به یک نرخ واحد دارید تا بتوانید محصول خود را در همه جای دنیا به فروش گذاشته و آن را ترویج کنید، در شرایطی که تمامی مشتریان خود را از قیمت راضی نگه داشته باشید. همه این‌ها نیاز به دانستن اصول قیمت‌گذاری دارد و شما باید بدانید که دقیقا چه می‌خواهید و چطور می‌توانید با یک قیمت‌گذاری اصولی، بالاترین سود و بیشترین فروش را داشته باشید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۳:۱۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)